Huisartsenpraktijk van Spelde
  • Afspraak maken, aanvraag huisbezoek, telefonisch spreekuur
  • Procedure aanmelden als nieuwe patiënt(e) in de praktijk
  • Online inzage dossier en online regelen afspraak, recept en email-consult.
  • Herhaalrecepten
  • Vakanties en Waarneming
  • Spreekuren en verrichtingen assistente
  • Medewerkers
  • Toestemming deelname elektronisch patiëntendossier
  • Bescherming privacy en persoonsgegevens
  • Klachtenregeling wkkgz
  • Aanvraag zorg, hulp en woning
  • Eigen bestanden (algemeen, reisspreekuur en nieuwe patiënten)
  • Rijbewijskeuring
  • Tarieven 2025
  • Wachttijden telefoon zijn soms lang
  • Veelgestelde vragen over corona, maatregelen en vaccinaties
  • English version
  • Contactformulier
  • Procedure aanmelden als nieuwe patiënt(e) in de praktijk
  • A
  • A
  • A

Klachtenregeling

Wanneer u ontevreden bent, zouden we het prettig vinden als u dit eerst met ons zelf zou willen bespreken. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.

  • Afspraak maken, aanvraag huisbezoek, telefonisch spreekuur
  • Procedure aanmelden als nieuwe patiënt(e) in de praktijk
  • Online inzage dossier en online regelen afspraak, recept en email-consult.
  • Herhaalrecepten
  • Vakanties en Waarneming
  • Spreekuren en verrichtingen assistente
  • Medewerkers
  • Toestemming deelname elektronisch patiëntendossier
  • Bescherming privacy en persoonsgegevens
  • Klachtenregeling wkkgz
  • Aanvraag zorg, hulp en woning
  • Eigen bestanden (algemeen, reisspreekuur en nieuwe patiënten)
  • Rijbewijskeuring
  • Tarieven 2025
  • Wachttijden telefoon zijn soms lang
  • Veelgestelde vragen over corona, maatregelen en vaccinaties
  • English version
  • Contactformulier
  • Procedure aanmelden als nieuwe patiënt(e) in de praktijk

RSS Thuisarts.nl

RSS Onbekende feed

Contact

Huisartsenpraktijk van Spelde

Verzetsheldenstraat 4

2264 WE Leidschendam

telefoon: 070 – 327 3385

huisarts.van.spelde@protonmail.com

 

de Epley manoeuvre bij BPPD

https://www.youtube.com/watch?v=H3X4O51YDNo

Keuzehulp testen op prostaatkanker ja / nee?

Veel mannen hebben vragen over prostaatkanker. Aan de huisarts kan men vragen om een zogenaamde PSA-test in het bloed. Arts en patiënt maken gezamenlijk de afweging of onderzoek nodig is. Het gaat vrijwel altijd om een individueel advies, waarbij veel aspecten een rol spelen. Leeftijd, voorgeschiedenis, familiaire belasting, klachten: dit zijn enkele zaken die aan bod komen voordat een advies kan worden uitgebracht over het laten bepalen van het PSA. Het doorlopen van de keuzehulp ‘Testen op prostaatkanker? helpt om een weloverwogen keuze te maken om wel of niet het PSA te laten bepalen. De arts zal de patiënt voorafgaand aan een eventuele PSA-bepaling goed informeren, ook over de mogelijke consequenties van een afwijkende uitslag.

© 2025 Huisartsenpraktijk van Spelde -
  • Cookiewetgeving
  • Beheer